My turyści:)

Zamieszczony 22 maja 2022 14:30 przez SSP 46.

W maju dwie klasy pierwsze spędziły trzy dni w Dusznikach Zdroju na fantastycznej wycieczce. To kolejna wizyta w tym miejscu, bo trzeba przyznać, okolica zachwycająca. Zaraz po przyjeździe Dusznicki Expres zawiózł nas do Zieleńca, skąd wszyscy ruszyli zielonym szlakiem w kierunku wieży widokowej na Orlicy, z której rozciąga się przepiękny widok na Góry Orlickie, Bardzkie, Stołowe, Bystrzyckie, Sowie i Masyw Śnieżnika. Niektórzy uczniowie przybili pieczątki w swoich turystycznych książeczkach. Kolejny dzień to wycieczka niebieskim szlakiem do schroniska "Pod Muflonem" na zaplanowaną czekoladę. Nazwa schroniska pochodzi od poroża wiszącego w schronisku. Z tego miejsca można oglądać Góry Stołowe, a przy dobrej widoczności nawet odległą Śnieżkę. To nie wszystkie atrakcje naszej wycieczki. Testowaliśmy "Zieloną ścieżkę zdrowia", byliśmy w Parku Zdrojowym, graliśmy w piłkę nożną i zbijaka, mieliśmy dyskotekę. W drodze powrotnej do Wrocławia zwiedziliśmy Muzeum Zabawek w Kudowie Zdroju a na warsztatch każdy zrobił swobie drewnianą zabawkę. Pełni wrażeń i dobrej energii przyjechaliśmy do domu.

Następny artykuł
Dzień Dziecka na sportowo w SP 58 we Wrocławiu
Dodano 31 maja 2022 20:15 przez SP58 w ZSP8 Wrocław