Częste problemy

Klasa nie wyświetla się w wygenerowanym zgłoszeniu do programu

Tylko klasy kandydujące wyświetlają się w zgłoszeniu. Stopień klasy ("kandydująca", "pierwsza", "druga", "trzecia", "ukończyła program") jest wyświetlany w liście klas szkoły. Jeśli klasa została pomyłkowo dodana jako np. pierwsza, prosimy ją usunąć i dodać tym razem wybierając poprawny stopień klasy.

Nie pamiętam hasła do aktywowanego konta

Prosimy skorzystać z opcji "nie pamiętam hasła" przy logowaniu. Jeśli to nie pomoże, prosimy się skontakować z adresu e-mail podanego przy rejestracji lub w inny uwiarygodniający sposób (np. z innego adresu e-mail podanego na oficjalnej stronie szkoły)

Nie pamiętam hasła do nieaktywowanego konta

Jeśli nie został potwierdzony jeszcze adres e-mail podany przy rejestracji, można zarejestrować na ten adres nowe konto, a poprzednie zostanie usunięte.

Nie mogę potwierdzić adresu e-mail w celu aktywacji konta

Można spróbować utworzyć konto na inny adres e-mail, a poprzednie pozostanie nieaktywne. Jeśli wiadomość z linkiem potwierdzającym nie dociera do skrzynki, można też napisać z tego adresu pod adres sprawnydolnoslazaczek@lo3.wroc.pl z prośbą o ręczną aktywację.

Strona się źle wyświetla/nie można zatwierdzić formularza/inne błędy

Prosimy o korzystanie z nowych wersji przeglądarek internetowych Mozilla Firefox i Google Chrome. Jeśli błąd na nich też się pojawia, prosimy o kontakt.